Bones notícies: Consum va generar 984 llocs de treball en 2015

Consum va generar 984 llocs de treball nous en 2015, el doble que l’any anterior, fins a assolir una plantilla de 12.433 treballadors. La Cooperativa va facturar 2.121,2 milions d’euros, un 9,2% més. Els seus resultats van ascendir a 39 milions d’euros, un 14,4% més que en 2014.

Compartix

Les inversions van ser de 90,9 milions d’euros, destinades, principalment, a l’obertura de 36 nous supermercats i a l’ampliació de la Unitat Logística de Catalunya a la Zona Franca de Barcelona. Consum va tancar 2015 amb una xarxa de 661 establiments, 431 de propis i 230 de Charter. La Cooperativa ha augmentat la seua quota de mercat nacional per superfície en un 2,6%, fins a situar-se en el 4%, i ha pujat així al 6é lloc del rànquing nacional d’empreses de distribució.
A més, Consum manté el seu compromís amb l’economia local. Actualment, el 99,6% de les compres efectuades per la Cooperativa es fan a proveïdors nacionals, i el 65,3% és a proveïdors de les comunitats autònomes on està present.

L'Equip Directiu de Consum

FORMAR PART ÉS SENTIR-SE RESPECTAR I ORGULLÓS

Consum va tancar 2015 amb una plantilla de 12.433 treballadors, dels quals el 72,9% són dones amb una mitjana d’edat de 38 anys. El 95% de les persones que treballen en la Cooperativa són socis, fixos o socis en període de prova. La inversió en conciliació va ser de 7,3 milions d’euros, xifra que representa 590 euros per treballador.

FORMAR PART ÉS SENTIR-SE SATISFET

En 2015, els socis-clients s’han beneficiat de descomptes en les seues compres per un valor de 24,2 milions d’euros, entregats en un total de 6,6 milions de xecs descompte. Els descomptes han augmentat un 14% en 2015. A més, es van assolir els 2,6 milions de socis, dada que situa Consum com la cooperativa espanyola més gran per nombre de socis.

FORMAR PART ÉS ESTAR COMPROMÉS

Consum va destinar més de 9,2 milions d’euros a projectes de col·laboració solidària en 2015, un 35% més que l’exercici anterior. Com a part d’estes col·laboracions solidàries, la Cooperativa va donar 4.000 tones d’aliments a entitats solidàries, a través del seu programa “Profit” de gestió responsable d’aliments, per un valor de 8,6 milions d’euros.