Més ràpids, més personals

Amb l'oferta personalitzada es permet enviar als socis i clients promocions de productes afins. Consum ha comptat amb la tecnologia analítica d'IBM per crear més de 200.000 combinacions diferents de promocions, tantes com a socis-clients existeixen, una millora perquè els clients obtinguen sempre beneficis d'aquells productes que més els interessen.

Compartix

Consum ha posat en marxa una solució tecnològica per millorar la velocitat de la seua oferta personalitzada, per a la qual cosa ha comptat amb tecnologia analítica d’IBM. La Cooperativa genera més d’un milió d’ofertes personalitzades de “Les meues ofertes” i 200.000 combinacions diferents de “Cheque-Crece” cada mes. Gràcies a l’aplicació de la solució d’analítica de negoci d’IBM, Consum optimitza la gestió del seu big data que inclou els gustos i les preferències dels seus socis-clients. Amb l’encreuament d’estes dades, marca/producte i client, es generen quasi tantes combinacions com socis-clients té la Cooperativa, fet que comporta una de les ofertes personalitzades més avançades d’Europa.

La solució integra la informació que proporcionen els tiquets de compra amb les dades de la targeta de fidelització de cada client. Això permet preparar promocions amb productes afins i analitzar les tendències. L’objectiu és que el client puga tindre una experiència de compra encara més personalitzada. Cada mes s’oferix a cada client una selecció de 9 productes en oferta, d’entre un grup de més de 300, en funció dels seus hàbits de compra recents.


UNA GESTIÓ EFICAÇ

La nova solució també permetrà a Consum aconseguir una millor eficàcia en la gestió de tendes i en l’àrea logística, millorant la rotació dels productes, reduint estocs i augmentant el control de caducitat, fet que garantix la frescor quan arriba el moment del consum. A més, s’aconseguix una millora en la connexió entre subministrament i venda, ja que la informació dels productes es gestiona en temps real.