Propietats de la magrana i els seus beneficis 

Descobrix les propietats i beneficis de la magrana, una de les fruites amb més propietats antioxidants que ajuda a perdre pes. Et contem per a què servix

els frescos

30 desembre 2019

Compartix

La granada: propiedades y beneficios para la salud


La magrana és una baia gran amb forma de globus i amb una pell gruixuda i brillant, que amaga en l’interior multitud de grans plens de suc. Les seues propietats, tant nutricionals com terapèutiques, la convertixen en una cosa més que la fruita més atractiva de l’antiguitat, símbol de l’amor i la fecunditat per als romans.

Beneficis de la magrana

Els beneficis de la magrana són innombrables i la seua relació amb la salut ha sigut estreta al llarg de la història. Esta fruita, pel fet de ser una font de vitamina C, contribuïx al funcionament normal del sistema immunitari, a disminuir el cansament i la fatiga i a la formació de col•lagen, tan important per a les articulacions i els ossos. També és una font de vitamina K, que contribuïx a la coagulació sanguínia i ajuda a mantindre els ossos en condicions normals. A més, aporta fibra, que afavorix el trànsit intestinal.

Una fruita ideal, dolça i sucosa per a menjar madura entre els mesos de setembre i novembre.  



La granada: propiedades y beneficios para la salud

Maneres de menjar magrana

Per a menjar magrana, primer hem de triar-ne una bona peça.
Ens interessa que estiga madura, així que buscarem la que tinga un color viu amb tocs marrons, una pell fina i forta, sense talls i, quant al pes: com més pes, més suculència.

Una vegada n’hem extret els grans, recomanem deixar-los reposar en la nevera, i si no ens els mengem tots, els podem guardar en un recipient hermètic en el qual poden aguantar vora tres dies en la nevera i sis mesos en el congelador.

Sempre és una bona idea, per estes dates, tindre un poc de magrana en la nevera i aprofitar-la en una de les seues múltiples maneres de consum: fresca, en suc, afegida a un iogurt, a un gelat o a una ensalada.